ianuarie 20, 2008

Virginelu'

Primele saptamani din ianuarie. Pliticseala cat cuprinde. Deh am eu ac de cojocul ei. Deschid mircu si purced la vanatoare. Astazi caut prospaturi. L-am ochit repede. Se da lovit. Novice. Zau ? Mai vedem. Ii propun sa ma viziteze pana la birou. Si as asunt singur la ora asta. Se schimba la fata si ma intreaba daca am de gand sa ii fac ceva acolo. Nu dragule nu pun de violuri in birou. Prefer un cadru mai intim. Pacat, imi zice el. A fi preferat sa fie ceva rapid. Pai bine man ce crezi ca facem noi aici? Scoatem masele ?. Ii dau intalnire intr-un loc cat mai circulat. Nu de altceva dar daca nu imi place ceva sa o pot sterge englezeste fara sa bage de seama. Apare cu 10 minute mai devreme insotit de doua fufe. Shit! Asta pare producator. Suna disperat vazand ca nu mai apar. Ii trimit un sms cerand lamuriri despre fufe. Le face pierdute. Fumez impasibil la 2 metri de el in timp ce fierbe in suc propriu si se uita de jur imprejur cautandu-ma cu privirea. Poate data viitoare dragule, cand o sa mai cresti un pic.

0 comentarii: