august 01, 2008

Vanator ...

L-am condus incet spre "peştera" mea. Nu mai era la fel de relaxat ca mai devreme. Am incercat pe cat posibil sa nu il bruschez si sa nu fortez nota. La un moment dat l-am rugat sa se faca comod si a infrebat crispat dar cu zambetul pe buze totusi: -"Si noi unde dormim?" Am tasnit din fotoliu si in acelasi timp l-am intrebat pe fuga daca vrea pijamale sau altceva, i-am gasit rapid un tricou si o pereche de pantaloni scurti si largi. A luat hainele si spre surprinderea mea a intrat in camera de alaturi sa se schimbe avand grija sa impinga usa in urma lui. Piticul pervers din mintea mea ma impingea sa incerc sa-l vad gol M-am abtinuf de teama sa nu fiu prins. Am continuat sa stam la palavre si sa comentam un documentar pana ce somnul ne-a furat pe amandoi. M-am trezit dupa cateva ore bune de somn, Era aproape patru dimineata. Acum ne tineam in brafe strans. Nu m-am putut abtine si i-am sarutat buzele, erau atat de moi si fine. Mi-a raspuns cu un sarut apoi m-a strans si mai tare in brate. L-am auzit soptind ceva de neinteles. Am incercat sa il intreb ce spunea dar un sarut apasat mi-a oprit vorbele nerostite, fara a-si dezlipi buzele de ale mele s-a ridicat si s-a asezat deasupra mea. Hainele parca nu existasera niciodata. Erau doar doua trupuri goale, sarutari pasionale si ... si totusi parca lipsea ceva... S-a oprit, mi-a prins capul in palme, atunci i-am vazut ochii sclipind.




- Crezi ca ma poti accepta fara sa mergem pana la capat? Cel putin acum?




Ochii luasera deja locul vorbelor. Era neatins de un alt barbat sau ma inselam? Oricum nu asta conta acum. L-am sa sarutat cu si mai mult foc.

0 comentarii: