februarie 28, 2009

Gay sau bi ?

Nu vreau sa imi plang de mila. Nici nu as avea de ce sa fac asta. Doar analizam incercand sa imi dau seama ce este mai simplu. Si sincer bisexualitatea nu da bine deloc. Nu da bine in ochii nimanui. Oricum ai privi situatia esti cel care inseala. Mai poti avea pretentia sa nu fii inselat ? Culmea este ca toti pretindem fidelitatea partenerului (fie un el sau o ea). Mai in gluma mai in serios pentru masculii feroci un tip gay nu reprezinta o amenintare. Nu ii face decat sa se simta si mai bine, mai macho. Tipul bi deja este prea de tot. Asta s-ar putea da si la tine si la nevasta !
As mai putea sa adaug ca bisexualului ii se pot imputa doua pacate si nu unul. Din start bisexualul se face vinovat de preacurvie.
Discutam cu un amic de suflet care imi spunea ca "imi este greu sa ma judec pe mine". Corect. Ne uitam in curtea vecinului...
Uneori m-am intrebat de ce sunt atras de un barbat ? Cineva ma intreba la un moment dat "Da nu tie sila ca barbatii mai au si par?". Pai si femeile au par de la mama natura dar cica exista metode de a scapa de el. Cel putin eu asa stiu. Alta data cineva m-a intreba daca nu imi este sila. Sincer l-as fi intrebat daca nu ii este sila atunci cand saliveaza trecand pe centura cu ochii in mandibula fetitelor care isi fac veacul acolo.
Sincer cred ca ar trebui sa nu ma simt deloc inferior sau pacatos. Si nici inferior. Poate ca statutul asta ne confera mai multa selectivitate. Desi carcotasii ar zice aici ca suntem putini si nu prea avem de unde alege. Veti fi uimiti domnilor sa aflati cati sunt cei ce se ascund in spatele unor profile .... sau a unei identitati virtuale ...

0 comentarii: